
W przypadku pomyłki w zamówieniu mają Państwo możliwość wymiany lub zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w stanie nienaruszonym, zapakowane w oryginalne opakowanie.
Wymiana
W celu wymiany zakupionego towaru,należy:
1.Pobrać i wypełnić formularz wymiany.
Formularz dostępny jest TUTAJ. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza - prosimy o jego odręczne przepisanie.
2.Odesłać zamówione produkty
Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem wymiany na adres siedziby firmy:
PLASO ,ul. Wenedów 3,75-847 Koszalin
Uwaga! Aby przyspieszyć procedurę wymiany,na kopercie proszędopisać: WYMIANA
Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów.
3.Potwierdzić otrzymanie korekty faktury VAT
Po otrzymaniu przesyłki, na podany w formularzu wymiany adres mailowy zostanie wysłana korekta faktury VAT z prośbą o jej e-mailowe potwierdzenie oraz z informacją na temat ewentualnej dopłaty/zwrotu (jeżeli ceny produktów: zwróconego i nowego będą się różniły). Po otrzymaniu e-mailowego potwierdzenia oraz dopłaty wyślemy nowy produkt na adres wskazany w formularzu wymiany.
Pozostałe informacje:
Koszt ponownej wysyłki:
Paczkomat - Przedpłata 9zł
Kurier – Przedpłata10 zł
Kurier – Pobranie 15zł
Nr. konta: 80 1020 2791 0000 7102 0207 5489
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przez Państwa za pobraniem i do Paczkomatów.
Towar, który uległ uszkodzeniu podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.
Koszty odesłania produktów ponosi Konsument.
Zwrot
W celu dokonania zwrotu zakupionego produktu, należy:
1.Pobrać i wypełnić formularz zwrotu
Formularz dostępny jest TUTAJ. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza - prosimy o jego odręczne przepisanie.
2. Odesłać zamówione produkty
Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres siedziby firmy:
PLASO ,ul. Wenedów 3,75-847 Koszalin
Uwaga! Aby przyspieszyć procedurę wymiany,na kopercie proszę dopisać: ZWROT
Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów.
3.Potwierdzić otrzymanie korekty faktury VAT
Po otrzymaniu przesyłki, na podany w formularzu zwrotu adres mailowy zostanie wysłana korekta faktury VAT z prośbą o jej e-mailowe potwierdzenie . Po otrzymaniu e-mailowego potwierdzenia, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu należności na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
Pozostałe informacje:
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przez Państwa za pobraniem i do Paczkomatów.
Towar, który uległ uszkodzeniu podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Państwa nie podlega zwrotowi.
Koszty odesłania produktów ponosi Konsument.